Selasa, 31 Desember 2013


Polisi Buru Pasangan Berciuman di Atas Motor
gambar hiasan
net
Maaf ya. Cerita ini bukan di Malaysia.
Sepasang kekasih terakam video sedang berciuman di atas motorsikal yang sedang bergerak di jalanan kota Foz de Iguacu,   Parana , Brazil.

Seperti dilapor Daily Mail, Khamis  22/11/2012 , pengguna jalan lain terkejut melihat perbuatan sumbang  pasangan pasangan ini.

Mereka terkejut melihat si perempuan duduk di pangkuan si lelaki, agar boleh berciuman. Pasangan itu berciuman lebih dari satu minit ketika bergerak dengan kecepatan 80 km/jam, tanpa mengenakan helmet  .

Fernando Nascimento, yang merakam kejadian ini kemudian menunjukkannya ke stesyen  televisyen Brazil, RPC. “Saya tidak pernah melihat seperti ini. Saya terkejut, pertama kerana hal ini tidak biasa dan kedua, kerana ini sangat berbahaya,” ujar Nascimento.

Menurut Nascimento, dia merakam kejadian itu sekitar satu minit. Ia pun memperkirakan keduanya berciuman lebih lama dari itu. “Mereka tetap berciuman ketika saya selesai merakamnya,” lanjutnya.
Pasangan ini berpindah lajur dari jalan bebas hambatan, namun tetap berciuman. Ketua Polis  Negara  Parana, Sheldon Vortilon mengatakan, jika si penunggang motosikal tertangkap, SIM-nya akan ditahan dan didenda  
edit dari TRIBUNNEWS.COM

Categories: , , ,

0 komentar:

Posting Komentar

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!